ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Docházkový systém iTA je ideálním řešením pro malé a střední firmy, které chtějí inteligentní a bezpečný systém, o který se nemusí starat. Cloudové řešení dává docházkovému systému iTA velké množství výhod a předností oproti klasickým docházkovým systémům.

  • Není zapotřebí instalace drahého a složitého software

  • Minimalizace nákladů na instalaci a údržbu IT infrastruktury

  • Není zapotřebí vlastní server a jeho správa

  • Software je vždy aktuální a není zapotřebí jeho aktualizace, či pořizování nových verzí

  • Přístup k systému pomocí webového prohlížeče či mobilní aplikace

  • Terminály lze umístit kdekoliv na světě a spravovat v jednom systému

  • Vždy aktuální legislativa

  • Bezpečné, geograficky redundantní uložení dat

DEMOVERZE ZDARMA

Propracovaný systém pro evidenci pracovní doby poskytuje rozšířené možnosti individuálního nastavení na míru zákazníka.

  • Zaznamenání docházky, RFID, NFC nebo biometrická identifikace
  • Nastavení pracovních pravidel
  • Přehledné grafické znázornění porušení pracovních pravidel
  • Automatické výpočty
  • Reporty a přehledy, konfigurovatelné sestavy
  • Exporty
  • Časové účty ke sledování pracovní doby, absencí, dovolených, přesčasů
  • Kalendáře státních svátků podle regionů v nichž společnost působí
  • Volba přístupových práv

Vlastní terminál splňuje náročná kritéria na kvalitu zpracování. Je navržen speciálně pro docházkový systém iTA, vybaven dotykovým displejem, pamětí pro offline ukládání dat, možností napájení PoE, možností synchronizace času a je vysoce odolný i do náročného pracovního prostředí. Evidence docházky je možná přes čip, kartu či nálepku, kterou je možné přilepit na libovolný předmět, jenž máte stále u sebe (do mobilu, peněženky, na kartu…). Dále možnost evidence docházky přes webový prohlížeč nebo mobilní aplikaci.

Zákaznická linka významně urychlí řešení jakéhokoliv problému a poskytne poradenství, konzultace a odpovědi na případné dotazy.

Jakožto výrobci docházkového systému iTA jsme našim zákazníkům schopni poskytnout jak zcela ucelenou podporu, tak individuální možnosti vývoje dle požadavků zákazníka. Potřeby a zpětná vazba ze strany zákazníka hrají stěžejní roli při určování směru vývoje a růstu systému.